Ni gör min dag bäst!

kom hem från skolan och var i köket för jag hjälpte mamma med maten, sen skulle jag gå till datan så säger min syster till mig att jag skulle gå tillbaka, jag gjorde som hon sa och sen vänder jag mig och sen att någon kom på vägen, så jag sprang iväg och tog på mig andra kläder och sen var det någon som kom in!

sandra&fanny♥
med presenter & tårta!
riktigt glad blev jag då. världens bäsa fördelsedag.
vi pratade och så sen åt vi super god tårta som fanny&sandra själv hade gjort. riktigt god!
tack för ni gjorde min dag bäst!♥
sen kom mormor&morfar. fick saker av de med :D (bilder kommer längre ner)
så vi åt lite mer tårta. hihi!
nu har de åkt hem och jag ska bara ta det lugnt nu!
har haft en riktigt underbar dag, fast det inte har varit världens bästa väder och vi inte fick spela klart de sista matcherna så har dagen varit bäst!

här kommer bilder på vad jag fick :

ansiktsmask, massageboll, och lite hud saker <3

godis :D<3

penna & sudd♥

en sån sak man kan sätta ringarna på ♥
tack sandra&fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0