Min data fungerar inte :(

Hej!
Vet inte vad som hände med förra inlägget, bloggade från mobilen och hade skrivit ett jätte långt inlägg. men allt kom inte med.

Fredag : Skolan var chill. Hände typ inget.  Men efter skolan så åkte jag hem. Red en liten runda på attic och sen när stallet var klart så åkte jag och träffade olivia, sen träffade vi lite andra vänner också!

Lördag : Pappa fyllde år! GRATTIS PAPPA ♥♥
Jobbade lite först på morgonen, sen fixade jag i stallet och red attic.
På kvällen komfarmor&farfar. sen lite senare åkte jag upp till olivia. så träffade vi lite vänner, sen gick vi hem och kollade på film med de andra.

sen har det inte hänt så mycket mer.
fick låna pappas data nu så jag skrev ett litet inlägg, eftersom min data inte fungerar så blir det inte så mycket uppdatering.
men vi hörs / Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0