Många prov

Hejsan! Har jätte många prov och det är därför jag inte uppdaterar. Jag sa att jag skulle uppdatera mer och jag Ska försöka med ett inlägg varje dag. Men oftast blir det mobilinlägg. Dagen idag var helt okej, men skolan är bara så jobbig. Hade hemkunskap sista lektionen. Vi skulle laga en middag vi hade planerat i typ 4 veckor. Vi fick äta jätte snabbt för vi blev inte riktigt klara i tid, vår mat var helt okej. Sen hem och äta lite till, och sen började det regna jätte mycket så jag sprang ut och tog in hästarna. Nu sitter jag och pluggar NO. har prov på torsdag. Och jag är på jätte dåligt humör! Ska fortsätta plugga sen gå ut i stallet sen in och bara ta det lugnt, läsa lite till på NO kanske ? ;) Puss / Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0