Inget bra väder

Hej allihopa!
som jag har sagt innan är inte uppdateringen så bra. Min data fungerar fortfarande inte. så jag får använda pappas data. så jag uppdaterar ibland. så fort min data fungerar kommer det bli mycket mer uppdatering!

skolan var helt okej idag. gick länge och det var dryyyygt!
sen när jag kom hem hade jag jätte ont i huvudet, så jag åt lite sen kollade jag lite på TV. kollade en stund på tv sen skulle jag äta ( igen ). och då började det regna jätte mycket. så jag sprang ut och tog in hästarna och jag blev helt blöt!  regnade riktigt mycket. men nu är jag inne igen och ska snart ta mina böcker och börja plugga.

lite kort vad som har hänt tisdag och onsdag:

Tisdag : först skola. sen hem och rida attic. red ut en liten runda. sen in och plugga.

Onsdag : först skola, helt okej! sen till konfirmation. var också chill där. sen åkte jag snabbt hem sen vidare för att kolla på Rolf-Göran Bengtsson. Han hade en clinic som var riktigt bra!!


GRATTIS MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0