Plugga plugga plugga plugga!!!!!!!!!!!!

Hejsan allihopa!
Har inte kunnat uppdatera för har jag har haft jätte mycket läxor & prov!
Måndag: Skolan var helt okej. Sen fixade jag i stallet. Sen åkte jag på träning. Det gick jätte bra!
Först gick det inte alls bra men i slutet gick det super bra. han var super fin och hoppade jätte fint!
Sen plugga!
Tisdag: Gick länge i skolan, så när jag kom hem fixade jag stallet direkt. Red ut en runda på Attic.
Sen in och plugga till spanskprov!
Onsdag: Hade spanskprov. hoppas det gick bra!
Sen hem fixa stallet. Sen red jag Attic. Han var jätte duktigt.
När stallet var klart så pluggade jag SO.
Och idag var jag först i stallet. Gick en runda med Attic. Sen hem och plugga SO. Har So prov imorgon. Så har pluggat nästan hela kvällen, ska fortsätta snart igen.
Så tråkigt att plugga. Känns som vi har prov hela tiden. Men imorgon är det fredag :D
Nu ska jag fortsätta att plugga SO.
Vi hörs, ha det bra!
/  Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0