MIN DATA FUNGERAR :D

Hej! Äntligen fungerar min data igen. Så nu kommer det bli lite mer uppdatering.

Skolan idag var helt okej, lite drygt var mycket skönare med lov. men det var ändå helt okej.
Sen red jag en liten runda på attic och han var jätte pigg. men det gick bra.
Nu har jag precis skrivit klart mitt hemkunskaparbete så jag tänkte att jag skulle skriva vad som har hänt under helgen.

Fredag: Hände inte så myck, red attic fixa i stallet och så, men annars hände inte så mycket.

Lördag: Var på en träningstävling med Attic och storhästen. Gick jätte bra!
Storhästen var jag nolla med och det kändes bra :)
Attic gick det jätte bra med. Stannade på första hindret men det var mitt eget fel! Sen hoppade han super fint hela banan. Är jätte näjd med honom! ♥

Söndag: Åkte och köpte ett par nya ridbyxor och lite täcken till hästarna. Gick en runda med Attic.
Senpå kvällen åkte vi in till farmor & farfar :)


De ridbyxorna fast en annan färg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0