tävling

tävlingen gick rent ut sagt skit igår !

ja det gjorde den faktiskt !
första klassen var han skit fin på framhoppningen och sen inne på banan så kom vi till fjärde hindret :S
andra klassen hoppade han också jätte fint på framhoppningen och inne på banan så hoppade han ettan & tvåan jätte fin sen trean så stannade han. och då så sprang han till utgången och när jag skulle vända tillbaka så vände han bara huvudet på andra hållet ! svårt att förklara. men sen så vände jag honom och kom igen och då stannade han igen och kastade sig bort, sen började han kicka och var jätte dum, jag höll på att trilla av. men sen blev jag riktigt sur på hnom och kom igen och då hoppade han, men sen stannade han på fjärde hindret igen så vi blev ute där med !

sen så skulle vi bort. så när vi kom hem så fixade jag i stallet sen in och jag fixade mig sen iväg igen. sen idag så har det inte hänt så mycket, har jobbat lite innan och sen varit i stallet och så. gick en runda med attic idag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0