träningen gick skit bra !

träningen gick verkligen skit bra idag. vi stannade inte en ända gång och han hoppade otroligt bra. känndes rikigt bra inför tävlingen i helgen.
vi höll även på att gå omkull i början.
hoppade först ett litet hinder men två bommar innan och en efter och det var den bommen attic och jag höll på att gå omkull på. det var tredje eller fjärde gången vi kom och så fick jag aldirg tillbaka honom utan han bara sprang. men sen så blev han jätte lugn. han hoppade jätte fint och var försiktig. sen så till sist hoppade vi en bana på kanske 1m och han bara flög över. riktigt duktig var han. känns rikigt bra inför helgen ! min lilla prins ♥
ja, det var lite om dagens träning.
nu så ska jag gå och kolla på tv sen gå och lägga mig. men imorgon är det FREDAG !!! rikigt skönt. men jag ska sitta hela dagen och lyssna på den gubben som pratar :( blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0