Träning

träningne igår gick verkligen skit bra !

först när jag red fram så var jag nära på att trilla av flera gånger. han kickade och verkligen ville ha av mig. men jag trillade aldrig av !
sen när träningen väl började så fick jag rida på en volt. och i början så kickade han hela tiden, men sen så fick jag rätt på det och i slutet kickade han inte en ändå gång !
först så var han jätte stel och så men i slutet så gick har riktigt fin. det var nog den bästa träningen. han gick så otroligt fint i slutet. känndes riktigt bra.

vi får se hur det går idag !


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Kul att det gick bra! :)

2011-05-08 @ 11:40:53
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0