riktigt nöjd med dagen !

attic har varit riktigt fin och jag är sjukt nöjd med dagen !

warm up L:C ( 80cm )
riktigt fin var han.
hoppade super bra på framhoppningen och inne på banan ännu bättre !
ettan så var han lite trög men sen så fick jag en jätte bra galopp och han bara hoppade, och vi blev nolla !
riktigt fin var han. kändes jätte bra.

kval 1 L:C ( 80cm )
det är en liten cup så detta var första kvalet !
han var rätt så fin på framhoppnignen, han blev jätte pigg och var lite jobbig på framhoppningen men det gick bra ändå.
inne på banan så var han lite trög på ettan ( igen ). men jag gick över honom. tvåan hoppade han jätte bra och sen så kom vi lite fel till trean. så vi fick ett ner men sen så efter det gick vi en jätte bra galopp och allt bara flöt på. hoppade pulmangrav för första gången och det gick skit bra !

verkligen jätte nöjd med dagen. attic har varit jätte duktig och jag är jätte nöjd.
imorgon så ska vi dit igen för att hoppa kval 2 och sen finalen. så får vi se hur det går.
fanny ska följa med och vara hästskötare :D och antingen så tar jag med mig kamera eller så gör fanny det ! så imorgon eller någon annan dag kommer det komma många bilder :D

här kommer två bilder som sebbe har fotat från idag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0