Ridpass

dagens ridpass gick verkligen bra !

hoppade lite idag igen, bara för sist hoppade jag typ 2 hinder som var 60 cm. så idag hoppade jag lite högre :P gick rikigt bra ! först så red jag och då började det regna. sen redgnade det i typ 10 minuter sen slutade det. så då började jag trava lite och han var jätte fin. i galoppen blev han lite för pigg. haha. men det gick bra. sen så kom mamma&pappa ut. sen när jag började hoppa så hoppade han skit fint. men sen böjade jag ta i honom så han stanna och då blev jag sur på mamma ? haha, fråga mig inte varför. så pappa hjälpte mig och då hoppade jag en bana på 110cm !!!!! fatta hur glad jag blev. bara red fram honom då. inte tog tillbaka utan bara hade jämn galopp. och han hoppade verkligen skit fint ! pappa får nog hjälpa mig fler gånger :D
är vekligen skit nöjd med detta ridpasset. duktigt ponny jag har ! ♥


jag älskar dig ver allt annat, du är det bästa jag har ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

ni är grymma älskling.

som jag sa på tävlingen, visa dagar är han dum visa är han världens finaste! ;)<3

Jag älskar dig över allt annat <3333333

2011-05-15 @ 18:09:07
URL: http://oliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0