klubbtävling

har varit och tävlat idag. eller det var en klubbtävling. gick inte så bra :(

L:C ( 80cm )
hoppade skit fint på framhoppningen men sen inne på banan vet jag inte vad som hände. han hoppade till trean då stannade han. sen hoppade han den igen och sen gick det bra till sjuan då han bara vände och ville inte gå längere ut i hörnan så vi kom typ helt fel så han stannade :/ men sen hoppade han ! vet inte om jag rev något hinder :S

L:B ( 90cm )
hoppade skit fint på framhoppningen här med. sen hoppade han ettan,tvåan jätte bra sen stannade han på trean. sen så hoppade han verkligen skit fint till sexan då han stannade igen :( han stannade två gånger så vi vlev ute ! men sen så kom jag igen och då stannade han men sen fick jag över honom !

det var inte vår dag idag :( men det kommer ju fler tävlingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0