jag skulle aldrig klippt mig

retar mig jätte myket och tycker att mitt hår är skit fult !

inte alls nöjd nu ! vill bara ha tillbaka mitt gamla hår. retar mig sjukt mycket att jag klippte det så kort. det sen inte kort ut på bilden men nu det ser berkligen kort ut nu.

okej, nu pratar vi om något roligt istället !
träningen idag gick verkligen super bra.
först skulle vi galoppera över bommar och attic bara sprang. och då var min första tanke att tränignen kommer gå skit ! men sen när vi väl började hoppa så kom han fel men hoppade ändå vilket han inte brukar göra. han var riktigt lugn då. och när vi började hoppa bana så hoppade han riktigt fint. stannade inte en ändå gång idag, inte i ett ända hinder ! duktig häst.
han lyssnade skit bra och hoppade av perfekt. hoppas nu det går lika bra i helgen, ska tävla då.
denna träningen var riktigt bra. jag är på topp humör nu. ( om man inte räknar med att jag stör mig på mitt hår )
okej, nu ska jag inte sitta och skriva om dagens ridpass mer för då kommer det bara bli tråkigt att läsa.

imorgon blir det nog inte så mycket uppdatering. men ska försöka göra något tidsinställt så det blir några inlägg. sen lördag&söndag tävlar jag så då kommer jag inte förren på kvällen. och sen så nu när det är skola kommer det inte heller bli så mycket uppdatering. för nu ska vi göra jätte många prov eftersom det snart är sommarlov. så uppdateringen kommer inte vara på topp just nu. men jag tror ni klarar er. det kommer nog bli väldigt många tidsinställda. men jag tror det går bra.
nej nu så ska jag inte skriva mer för nu ska jag gå upp oh kolla på film och sen ska jag sova.

detta blev ett lite längre inlägg :P


♥älskar dig♥

mitt hår jag stör mig väldigt mycket på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0