attic <3

gick jätte bra på tävlingen idag !

det regnade lite idag och tävlingen var på gräs.
han var jätte duktigt på framhoppningen. stannade en gång men det var mitt eget fel. jag satt och höll i honom.
inne på banan var han jätte fin. hoppade bank för första gången ! han bara hoppade :D vi kom till 7:e hindret då vi kom ur balans och han halkade och satte sig ner. sen stannaade han igen när jag kom och sen kännde jag att han inte känndes bra. så när jag kom ut så kollade vi på honom och då såg vi att han var halt, eller han har sträkt sig!
men han var riktigt fin till hinder nummer 7 och jag är jätte nöjd.  han kändes jätte fin och vi fick inte ett ända konstigt hopp.


bilder från dagen kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0