Lite bilder

sitter och tittar på tv nu. men det är reklam så jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg.
fanny åkte hem vid 7 tror jag klockan var. hon tog jätte fina bilder. kommer idag eller imorgon.
attic var jätte fin. och fanny var min tränare ! gick jätte bra. sen när jag hade ridit klart så hoppade fanny upp och skrittade av attic. gick jätte bra. när vi hade fixat med attic och så så tog vi ut blacky. hahahha, vi skulle löshoppa, och det gick ju bra. han hoppade typ 50-60 cm. inte så högt men ändå.
nu så hade jag tänkt lägga upp bilderna som jag tog för någon dag sedan som aldrig har kommit upp.


















kommer fler imorgon eller en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0