Träning

kom precis in från stallet. var och tränade innan och det gick verkligen skit bra ! attic var riktigt fin, han har nog aldrig varit så fin. stannade inte en ändå gång.
först så bara han sprang. vi skulle galoppera över bommar. men han bara spang. sen när vi började hoppa lite små hinder så blev han skit fin. han blev lugn. hoppade 60-70 cm idag  bara för han inte har hoppat nu på länge. så vi tog det lite nätt. så sista banan jag hoppa hoppade han riktigt bra. kändes som en bra start på första hoppträningen. det han alltid annars har svårt för t.ex. linjer och så, han var riktigt fin när jag hoppade linjer idag med honom. min lilla attic !

snart kommer bilderna på det jag köpte.


Finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0