Sitter just nu och pluggar, har ett so pro...

Sitter just nu och pluggar, har ett so prov imorgon :( aja det Ska nog gå bra. Skolan var dryyyyyyyyyyg hade typ 4-5 lektioner som varade i en timme och det var inte roligt ! Efter skolan åkte fanny med mig hem :D så när vi kom hem åt vi lite sen gick vi ut i stallet och gick en runda med hästarna. Sen fixade vi i stallet. Tog på hästarna de nya sakerna jag köpte i Göteborg. Sen åkte fanny hem och jag gick in och pluggade. Så jag Ska fortsätta att plugga nu till mitt prov imorgon. Visst blev min header fin ? Det är Lilla fanny som har gjort det :D Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: fanny

thihi (A) <3

2011-03-02 @ 20:14:55
URL: http://ffannynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0