Rubrik

nu så ska jag gå ut i stallet. har jätte ont i huvudet. skulle gå ut i stallet direkt efter skolan men jag gick och la mig och titta på tv först. hade sån huvudverk. men nu så känns det lite bättre, har fortfarande ont.
skolan var chill idag. sista lektionen skulle vi haft so, men vi fick typ gå en runda istället. sen så har vi bara haft massa tråkiga lektioner.
innan så skulle jag ta en outfit bild. först så tar batteriet slut och sen blir min träja jätte smutsig. men fick nog en bra bild innan batteriet tog slut, så den kommer nog upp ikväll.
ska komma på roliga saker  jag kan skriva om ikväll. bloggen är sååååååå tråkig nu. vet inte vad jag ska skriva om.  men kommer säkert på något. kanske kan ta med kameran ut och fota lite när den har laddat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0