Nu Ska jag gå in och titta på tv. Är jätte...

Nu Ska jag gå in och titta på tv. Är jätte trött och har jätte ont i benen nu med. Imorgon kommer jag ha skit ont i hela kroppen. Tur man inte har idrott. Det hade jag idag, så jag har kört två idrotts pass idag. Känner mig duktig !! Men som jag sa innan, jag kommer ha jätte ont i kroppen imorgon. Imorgon kommer inte bli en rolig dag. Kommer nog inte komma så många inlägg imorgon. Kanske några sms-inlägg eller tidsinställda, vi får se ! Nu Ska jag gå och titta på tv. En sak till bara. Innan så hade jag skrivit ett jätte långt inlägg och då menar jag verkligen ett jätte långt inlägg. Men Vad tror ni händer ? Jo det går inte att skicka. Så jag skrev ett nytt lite kortare. Nu Ska jag inte sitta här och göra tråkiga inlägg,. Ha det bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0