mitt bästa minne !

hade tänkt skriva mitt bästa minne !
har jätte många minnen jag hade kunnat skriva men jag berättar om ett sen ett en annan dag och sen vidare. låter det bra ?

mitt bästa minne var när jag fick min första häst. Blenda.
jag och min syster var jätte små och vi åkte någon stans med transporten och visste inte vart vi skulle. vi kom fram ( vet inte var vi hämtade dem ) och så kom där en gammal gubbe till oss ( jag blev skit rädd ). sen så började han prata om hästarna och så. sen helt plötsligt stod dem i transporten. vi satte oss i bilen på väg hem. vi stannade på vägen och tittade till hästarna och de stod jätte fint där bak ! så vi fortsatte köra och sen när vi var hemma så fixade vi i stallet sen var jag och min syster där hela kvällen. Vi började rida på dem och de var riktigt snälla. Det var typ där mitt hästintresse började, när jag fick Blenda. Blacky var till min syster.
just nu så har vi bara Blacky. Blenda står med Flisan nu.

det låter kanske inte så jätte roligt men det är det bästa minnet jag har ! När jag fick min allra första häst.


Blacky ♥

Blenda ♥

Kommentarer
Postat av: Skit balla Simon :D

Asså mitt bästa minne är när jag fick min Ps3:a <3<3<3

hahaha not...

2011-03-16 @ 19:07:27
URL: http://eliinniehoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0