Mitt bästa minne !

Hade tänkt skriva ett till mitt bästa minne.

Det var nog när vi fick Blixten.  Det var bara en liten tid efter att vi hade fått Blacky&Blenda så börjrade Blenda bli jätte tjock. och vi trodde det var för hon hade fått börja gå i gräshagen. men hon blev bara tjockare och tjockare. så hon fick inte lika mtcket mat, inte gå lika mycket i gräshagen. och sen till sist så tog vi hit en veterinär. och han sa bara att vi skulle ge henne lite mindre mat. men bara en liten tid där efter så stod det ett litet föl vid Blendas sida när pappa skulle gå ut och ge hästarna mat på morgonen. Jag var rätt så liten då och gick inte själv ut och gav hästarna mat då. så när mamma skulle släppa ut hästarna så sa hon att jag och min syster skulle följa. så vi gik med mamma ut och när vi såg lilla Blixten blev vi jätte glada !
jag har haft många roliga stunder med honom. Han älskade att löshoppa !!
Idag så är han hos en i vår släkt.


Blixten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0