kladdkaka

godmorgon bloggen :D
har varit vaken sen halv 7 :O och vi har studiedag !
mamma kom in och väckte fanny,sandra&mig halv 7 :S vi skulle in till min syster ;) Hon fyller år idag :D och sen så gick vi in till mig igen. men då kunde inte fanny sova :O men det kunde jag ;)

fanny : ska vi gå ner och baka kladdkaka till ida ?
sandra : nu ? nej vi sover lite till.
elin : NUUUU ? FANNY KLOCKAN ÄR HALV 7 :O
ungefär så var det :P men jag somnade om. men sen så kom fanny och väckte mig och sa att nu kan vi väl ändå gå ner och göra kladdkaka ? okej sa både sandra och jag då ;) så vi gick ner och det gick verkligen bra ! först så brände vi den första. den gick inte att äta. så då får vi göra en till ! och den blev helt ok. och nu har vi precis städat hela köket efter att det har varit katastrof !!!!!!
och den sista kladdkakan blev faktiskt riktigt god :D


så här såg vår kladdkaka ut ( NÄSTAN ) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0