Jag gillar verkligen inte att städa !!!! S...

Jag gillar verkligen inte att städa !!!! Sitter just nu på mitt rum och tittar var jag Ska börja städa. Städa lite efter skolan men sen ville jag inte mer så jag gick ut och red och fixade. Red ut en runda idag eftersom han inte har gått på två dagar så tog lite skritt och trav. Kändes jätte bra. Sen kom jag in typ precis så jag får fortsätta städa :( Aja det går säkert bra. Skolan var typ helt tråkigt. Slöjden var det roligast på :P haha. Skulle åkt in till stan med en kompis efter skolan men jag skulle fixa här hemma för ikväll så kommer det några gäster hit :P så det blev inte. Nu Ska jag fortsätta att städa så kommer det fler inlägg senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0