Herregud !

herregud vad jag är trött.
dagen har varit bra. skolan var riktigt nice. det började med att vi skulle lyssna när någon pratade. ( det jag skrev i något inlägg längre ner ) sen så fick vi 40 minuters rast. för vi fick sluta tidigare när de pratade och sen så sa vår no lärare att vi inte skulle ha någon no sista tiden som var kvar, och då blev vi skit glada. sen så hade vi svenska. och det gick bra. skulle skrva på datan och jag kom igång riktigt bra. så det var bra. sen så hade vi språk. sen så hade vi lunch och sen matte & sen engelska och där tittade vi på en film.
Sen så kom jag hem och då så fick jag äta jätte snabbt sen ut i stallet för vi skulle åka och rida. skulle rida för en ny tränare. ( kommer berätta om det i nästa inlägg ) gick jätte bra.
sen så kom jag hem och då var jag skit trött. så jag åt lite. och satte mig och tittade på tv. men nu är det reklam så jag gör några inägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0