hemma nu

så nu är jag hemma. var ju hos fanny innan och vi hade jätte roligt !
dagen har väl varit bra. har haft lugna lektioner. och bara en läxa. att man ska läsa en sida i no boken. jag har min spanska med, jag kan skriva lite till på den men det gör jag ikväll tror jag. orkar inte göra det nu. jag vill inte heller ! jag ska ut i stallet nu och fixa med hästarna. och sen så kommer det komma många inlägg. eller så många jag orkar. och ska försöka så det inte blir tråkiga och onödiga inlägg som typ alla mina blir.
och titta på sandras blogg www.dahlbergsandra.blogg.se för fanny och jag har fixat hennes blogg.´
och titta på fannys blogg www.ffannynystrom.blogg.se för jag gästbloggade där.
nej nu måste jag verkligen springa ut i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0