Hejsan:) sitter just nu och tittar på tv. ...

Hejsan:) sitter just nu och tittar på tv. Är jätte trött och har ont i huvudet :( igår så var jag ju och kollade på tävling, det var första omgången av elit allsvenskan. Och vet ni vad? Sydslätten vann:d Idag så har jag typ bara varit i stallet:) när jag red för någon dag sen så var fanny här, så skulle hon ta några bilder men då tog batteriet slut på kameran och idag så skulle mamma ta bilder men då hände samma sak :( Det blir väldigt mycket sms-inlägg nu :p Glöm inte kommentera vad jag ska skriva om här på bloggen:d Nu så ska jag fortsätta att titta på tv!


Kommentarer
Postat av: Fanny

dumma kamrea! jag hade dig så fint i bild sen bara den dog -.-! <3333

2011-03-06 @ 22:13:04
URL: http://ffannynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0