Hej alla Elins läsare!

Hej!
Det är jag igen! ;) The Funny Fanny ;). Jag och Elin har bestämt oss för att gästblogga då på varandras blogg för att få intressantare innehåll i bloggen och lite mer uppdatering! ;)  Jag kanske skulle berätta lite om mig då. Jag heter Fanny då och driver bloggen ; www.ffannynystrom.blogg.se! Är en pigg och glad tjej på 14 år. Själv har jag två hästar! En som är min egna och en som jag lånar. Min egna är ett underbart sto på tolv år som heter Lova, och min låneponny är en pigg liten underbar sak som är 10 år och som heter Ewa! Jag och Elin lärde känna varandra igenom skolan och kompisar! Alla ni som läser Elins blogg känner förmodligen henne och vet att hon är en sprallig pigg liten gullig sak. ;) . På min egna blogg så kommer ni kunna följa mig och mina hästar i motgång och framgång men även så handlar bloggen om mig, mitt liv och min vardag! Så det är en hästblogg samtidigt som det är en vardagsblogg! Om jag skulle beskriva mig sjäv med bara ord så skulle jag beskriva mig som ; glad, sprallig, random, snäll och omtänksam! Här kommer jag nog slänga in ett inlägg då och då när Elin vill att jag ska göra det! :) Vi hörs någon annan gång! Byebye!!! :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0