hahahahhaha

var ju på gym idag.  och ska berätta allt som hände !
det började med att vi kom dit och så. sen så fixade vi oss sen började vi. vi sprang på rullband och det gick ju jätte bra... började med att jag höll på att trilla av den XD sen så snubblade jag över mina egna fötter och sen trampade jag utanför ! vi bara stod och skrattade... sen så skulle vi cykla. det gick ju lite bättre. haha. och när jag skulle visa mina magmuskler ... det gick ju jätte bra. haha, nej men det gick faktiskt rätt bra. det var nog det som gick bäst .
när vi väntade på bussen så kom den aldrig. så jag gick och tittade när den skulle gå, och då skulle den komma om typ en kvart. så vi gick in i en affär och väntade. sen skulle jag gå och titta när den gick för de andra trodde inte mig. och då bara jag ser bussen komma :S hahahhaha, som vi skrattade sen på bussen. men det gick bra annars.

nu så ska jag gå och titta på tv.
kommer nog lite fler inlägg sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0