Godmorgon ! Är...

Godmorgon ! Är just nu i skolan. Och har inte uppdaterat så mycket. Men när jag kommer hem från skolan så kommer det komma många inlägg. Dagarna med Olivia har varit jätte bra. Vi har tagit typ 500 bilder. Haha. Så ikväll kommer det många bilder. Olivia kom till mig en liten stund efter att jag kom hem från Julia. JAg åkte med henne till eliten :) sen så när Olivia kom gick vi ut red. JAg red lite först och sen Olivia. Sen så fixade vi i stallet och sen gick vi in och snacka. Sen gick vi och la oss. DAgen efter så skulle mamma väcka oss för vi skulle jobba. MEn mamma väckte oss en timme för tidigt :P haha. MEn det gick bra när vi jobbade. När vi var hemma så red vi. Skriver mer när jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: olivia

det var bäst älskling, de får göras om!

Jag älskar dig finaste <333333333

2011-03-28 @ 15:46:05
URL: http://teamcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0