-TRÖTT-

guuuuuuuuud vad jag är trött !!!! ont i hela kroppen för jag har varit på gym ! skulle inte dit men sen åkte jag med min nästkusin och min syster. men det gick bra. men nu är jag bara så trött !
skolan var sådär. helt tråkig och så. och det gör ju inte saken bättre att man måste sitta och lyssna på en gubbe i typ en timme :O och det kan jag säga, det var dryyyygt .
sitter just nu och tränar på engelskan. kan nästan allt.
idag så blir det ingen ridning. har bara varit gått med honom långa rundor nu för det har varit så dåligt väder. men imorgon så ska ag rida igen .

ikväll så hade jag tänk skriva om 5 saker jag gör var dag och lite annat roligt. låter det bra ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0