vadå träningsverk ?

tjana allihpa !

har jätte ont i mitt huvud och ont i hela kroppen, riktigt träningsverk ! och riktigt dålig kondition har jag !! borde börja göra något men är att rida igen. innan spelade jag fotboll men sen så hann jag inte med skola och så, för så tränade jag 2-3 gånger i veckan med fotboll,tränade 2 gånger i veckan med attic och sen så red jag alla dagar utom en. och jag skulle hinna med skolan då med. men sen blev det att fotboll och ridning blev samma dag och då valde jag ju såklart att fortsätta med hästarna ! men är riktigt sugen på att börja spela fotboll igen, men det får vi se hur det blir :P haha.

aja, skolan idag var jobbig. hade två prov och det var drygt. först ett spanska, men det var inte så svårt och sen direkt efter ett matteprov. ska göra ett matteprov till på måndag! hemkunskapen idag var bara bäst ! vi gjorde pizza och det var väl inte rå roligt, men vi hade ändå riktigt roligt !

 sen hela nästa vecka så ska vi typ bara kolla på film och så. lönt att gå i skolan då ? nej !

idag så kommer det bli jätte mycket uppdatering. blev ju inte så många inlägg igår, men jag kunde inte min spanska. kunde inte så mycket av det idag heller men det gick rätt så bra ändå ( hoppas jag )
men nu har jag inte fler prov, inte fler läxor. skönt..!

puss


JAG VILL HA MITT GAMLA HÅR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0