springa

ojojoj, vad duktig jag är ! jag har varit ute och sprungit i 30 minuter. det är inte likt mig.
jag hade fixat stallet och jag var så rastlös och jag bara, nej nu ska jag ut och springa. så jag ringde sandra så pratade vi och sen sprang jag i 30 minuter. så nu ska jag gå och ta en dusch. men det var riktigt härligt måste jag säga.
när jag ringde till sandra och sa att jag var ute och sprang så sa hon är du inte klok ? du har ju tränmingsverk och du är ute och springer ! lilla elin. haha, jag bara, ja jag måste ju ha bra kondition :P
och innan jag sprang så var jag ute och gick en liten runda med attic. min prins ♥

har gjort lite tidsinställda som kommer under kvällen för det är ju inte säkert att jag orkar uppdatera ;) hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0