SOMMARLOV !!

äntligen är det sommarlov !
men idag var det sista dagen niorna var på vår skola :( riktigt tråkigt. kommer vara så tråkigt nu när dem inte är där !

skolavslutningen var nog den drygaste&tråkigaste jag har varit på !
vi typ kom till skolan och gick till kyrkan, sen så pratade lite folk där sen gick vi igen ? och sen var de ten lärare som prata i klassrummet sen slutade vi. det var inte lönt att åka till skolan ju :P
men efter det så åkte jag,sandra&fanny in till stan för vi skulle bowla. det gick inte alls bra, jag kom sist :/ hahaha.
sen gick vi i stan en liten stund oxå.
och sen så skulle fanny&sandra åka hem, men då missar de preics bussen. så sen gick vi i stan en liten stund till och sen så när bussen kom så åkte jag med dem fast hoppade av hos mormor för sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle på student. träffade massa roligt folk så det var roligt där. sen åkte vi hem och nu sitter jag här. haha..!


bild från idag kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0