snabbis

detta blir nog ett snabbt inlägg, förnu fick jag igång datan och nu ska  vi se hur länge det varar :P

hejsan allihopa !

jag vet att det är dålig uppdatering men datan dampar hela tiden så det går inte att skiva och ibland inte att starta :S
så detta blir ett snabbt inlägg...!

idag så har jag varti med anna, vi har typ badat hela dagen :P red även attic lite innan hon kom och han var jätte fin.

i fredags så var jag, sandra&simon i stan och det var riktigt roligt. haha, först så åkte sandra&jag in där sen så kom simon och då gick vi och åt sen gick vi typ bara och kollade lite och hade riktigt roligt. så det blev en riktigt bra fredag !
sen igår så var jag inte på världens bästa humör. var sur hela dagen, sen på kvällen skulle jag bort och då blen jag glad igen :P haha, riktigt härlig kväll. badade och hade det riktigt trevligt.

imorgon så är det ju skola :( blä. har ett prov och typ 3 lektioner sen så hela denna veckan kommer jag inte ha några fler lektioner. fattar inte varför vi ska gå i skolan då ?

men nu så ska jag inte sitta och skriva mer här för det blir änd¨bara tråkigt.

kommer göra några tidsinställda så om datan börjar dampa igen så kommer det vara lite uppdatering ;)



och bilder på vad jag köpte i stan kommer en annan dag, då kommer även vad jag köpte när jag var hos mina kusiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0