nu vet jag hur jag kan blogga från mobilen

Förlåt att jag inte har uppdaterat på hela dagen. Men har inte orkat och sen så skulle jag träna. Och när jag kom hem från träningen fick jag sån huvudverk så jag åt snabbt sen så nu Ska Jag gå och lägga mig. Träningen idag gick rätt bra tycker jag. Först så sprang han med huvudet i luften hela tiden, sen så började han gå och vingla, när han blev skit fin tillsist så skulle jag göra halt, då hoppar han upp i luften och sen sprang iväg, sen höll han på och kicka så som han brukar göra sen började han små stegra. Men sen blev han fin igen. Konstig häst :P Nu Ska Jag sova så jag kan vara pigg imorgon på midsommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0