kusiner/ LAG-SM !

så nu ska jag börja blogga igen, hade en lite paus innan !

jag har varit hos mina kusiner. haft riktigt roligt. de är de små kusinerna.
vi gick till gröna lund. fast det var bara jag och min syster som åkte karuseller. haha. men det var ändå jätte roligt, åkte några små med mina kusiner.
sen så de andra dagarna har vi shoppat. riktigt roligt. kommer bilder imorgon eller ikväll. handlade inte allt jag skulle men lite. haha, så jag får åka och handla en annan dag igen ;)
sen idag så åkte vi och kollade på LAG-SM ! sydslätten skulle ju rida i strömsholm ! gick riktigt bra. de slutade 5:a, riktigt bra gjort tjejer !
var jätte roligt att kolla. min kusin åkte också med, hon ska fylla 4:a och hon tyckte det var jätte roligt, snart kanske hon också börjar rida :D hon ska få rida på blacky till sommaren ♥


GRATTIS TJEJER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0