jag lever !

asså herregud vilken dag !

första passet hade inte vi något, riktigt härligt, sen hade vi längdhopp, gick sådär :/ och sen så hade vi stöta kula och det gic inte bra. hahaha, jag är skit dålig på det. sen så hade vi höjdhopp. jippi ! nej men det gick rätt så bra ändå. så det var skönt. sen skulle vi haft 60´meter men då säger alla att vi ska äta ? så vi gick och åt sen skulle vi springa 60 meter. och det gick faktiskt rätt så bra det med  ;) och när vi var klara var typ alla helt trötta och då skulle vi springa 3 varv runt fotbollsplanen. det låter inte så mycket men det är det. jag fick typ ingen luft och mådde skit dåligt efter. och då skulle vi ha stafett :O alla 7:or skulle mötas och sen vidare. och man fick bara vara 5 killer&5 tjejer. jag var en av de 5 tjejerna. och mitt lag vann över alla 7:or, sen skulle vi ha final mot  8:orna som hade gått vidare och 9:or som hade gått vidare. och där gick det inte så bra, vi kom sist men blev trea ändå över hela skolan :D
jag sträkte även mitt ben :(

men nu har jag ätit lite och ska plugga, fast först ska jag bada i poolen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0