jag har jätte ont i huvudet !!!!

har jätte ont i huvudet så det blir inte så långt inlägg !

mitt huvud kommer sprängas snart. har så ont, men jag tror det är för det kommer nog bli dåligt väder !

skolan idag var helt okej, började med idrott, jippi ! okej, min idrottslärare trodde att typ att vi kunde klara oss själva. jo det gick ju jätte bra. jag var den ända tjejen och typ alla kastade bollar i huvudet på mig, och det blev helt konstigt. haha. sen så hade vi no, och då hade vi prov :S tror inte det gick så bra. sen typ bild och då fick vi göra vad vi ville ? :S sen så hade vi matte och sen slutade jag. jag ar tvungen att gå tidigare för attic skulle få massage och lite så. allt gick bra. sen hem och då fixade jag stallet och sen in och plugga. har matteprov på torsdag&måndag och ett spanskprov på torsdag. inte roligt alls !
så jag måste plugga jätte mycket nu. så uppdateringen kommer inte vara så bra.

men nu så ska jag gå och kolla på fotboll :)


sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0