jag älskar sommarlov

hej. uppdateringen ígår var inte så bra.
först så red jag och det gick jätte bra. han var jätte fin. sen så mockade jag och fixa i stallet. sen så fick jag snabbt in och fixa mig för sen kom sandra. hade en kvart på mig och jag hann. sen så stack vi in till stan och gick där lite. ida hängde också med. sen så mötte vi upp simon och så gick vi och kollade på bio. pirates of the caribbean. riktigt bra var den. den varade i över 2 timmar men det känndes som den typ var i 1 timme. men jag tyckte den var jätte bra !
sen när den var slut så hängde sandra med mig&ida hem.
och vi skulle vara uppe hela natten, men det blev inte riktigt så. haha, halv två så somnade både sandra och jag. det blen inte riktigt hela natten ju :P
sen idag så vaknade sandra vid typ 9 :O och jag vid 11, haha.
men nu så ska vi gå ut eller variefall göra något annat än att sitta här :P

just det, vet ni vad ? sandras mobil är bättre än min, pinsamt, hennes är en rätt så gammal och min är ju rätt så ny. hennes kan man blogga från men det kan man inte med min :S  hahahhahaha !


Kommentarer
Postat av: Jenni

SV; Tackar! :)

2011-06-22 @ 20:39:17
URL: http://systrarnalindqvist.blogg.se/
Postat av: Mr Awesome

Awesome :D

2011-06-24 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0