hemma från tävling

hejsan allihpa :)

hoppas ni har haft en bra dag. min har varit rätt så bra.

tävlingen idag gick inte så jätte bra, eller inte första klassen, men andra gick jätte bra.
skulle ju hoppa L.C & L.B men eftersom han hade fått en sträkning och känndes inte helt till som vanligt så ville jag hellre hoppa L.D & L.C

L.D ute
vet inte vad som hände.
på framhoppningen så var han jätte fin och allt kändes jätte bra.
sen så kom jag in på banan och det kändes rätt bra ibörjan.
ettan stod han emot lite på sen så fölt allt på till hinder 4 där han stannade.
så kom igen och han gjorde samma sak och sen nästa gång lika så.
vet inte alls vad som hände.
men han kändes inte alls konstig under hela tiden. så jag et inte vad det var.

L:C 4 fel
han var ännufinare nu på framhoppningen. men sista gången jag skulle hoppa oxer så stannade han och det kom en hässt i full galopp och attic fick typ panik och kastade sig bak och trampade itu sina boots. så jag fick rida utan.
sen så kom jag en gång till och då hoppade han verkligen skit fint ! kändes jätte bra.
sen inne ¨på banan så hoppade han ettan utan problem och sen glömde jag farten lite :P men an hoppade tvåan ändå. fick mycket bättre fart till trean men sen så red jag bara fram honom efter hindret men sen kom det en sväng ch då tappade jag all fart så vi stannade på fyran, men att han stannade var mitt eget fel ! sen så kom vi igen och då hoppade han  sen så började han kicka JÄTTE mycket men han hoppade feman och sen till sexan ar jag nära på att flyga av så mycket han kickade men det gick och jag fick fram honom och sen så hoppade han sjuan&åttan utan problem.

är ändå jätte nöjd med dagen  !
duktig liten ponny ♥

kommer bilder sen för det var någon som tog bilder ;)

pusshej


förra året ! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-28 @ 00:58:13
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0