hej allihopa

hej på er allihopa !

jag lever ! har inte uppdaterat på hela dagen.
men frst så vaknade jag vid 10 tror jag det var ? :S
och då ringde ag fanny för vi skulle träffas idag, bestämt sen länge sen ? haha, nej men ett litet tag sen .
så jag gick upp och fixade mig och sen cyklade jag till fanny , hihi så duktig jag är :P sen så när jag kom dit spelade vi lite xbox 360 och jag vara bara bäst, fast fanny vann hela tiden. sen så skulle  vi gå ut och då gick vi till hönsen och så var där en tupp som började jaga oss :O vi fick panik och bara börja skrika och sprang iväg. haha, snacka om att vi blav rädda. sen så gick vi till fiffi istället ( fannys kanin ). sen så satte vi oss vid datan ett tag.
pappa kom och hämtade mig för jag orkade inte cykla hem :P haha.
nu är jag hemma och har ätit och varit i stallet. ¨

puss

'
bilder från dagen kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0