En underbar dag !

dagen idag har varit helt fantastisk !

det började med att jag vaknade vid halv 12. eller min syster går in i mitt rum och säger:
Elin är du vaken ?
jag - va ?
syster - sover du ?
jag - nej du väckte mig nyss !
syster - okej.

sen gick hon iväg ? haha, men sen så skickade jag ett sms till sandra och sen fick jag ett tillbaka att hon var hemma hos mig :O så jag spran upp ur sängen.
sen så stannade sandra här och vi har varit ute hela dagen, exakt hela dagen !
vi har badat, solat & pluggat !
vi badade i över en timme, var riktigt härligt. och så roligt som jag hade inte har jag inte haft på riktigt länge ! en underbar dag har det varit !
men vi fick plugga lite oxå :/ det var inte roligt. okej, vi snackade mest men ändå :P
har prov imorgon, men jag kan typ allt.

tog med kameran ut och fotade lite, så här kommer några bilder !



haha




några bilder från dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0