ELIN NIEHOFF

Tänk att gud gav mig chansen att lära känna denna tjej. Jag ångrar inte en sekund att jag tog den. Vi har knappt känt varandra i ett år men det känns som en hel underbar livstid. Av så många miljader människor så träffades vi? Det är helt otroligt!.. Att jag har lyckan att känna denna tjej. Bara tanken ger mig gåshud. Det är du som får mig att hålla fötterna kvar på jorden. Det är du som bryter sönder skalet på mig när jag är tyst och får mig att skratta. Det är du som alltid finns där när jag är ledsen. Det är du som får mina dagar att skina. Jag är så lycklig för det jag har fått. En riktig vän för livet. Gud kunde inte ha gett mig något bättre. Ingen är perfekt Elin.... men du är så jävla nära! Ha nu en riktigt sköööön sommar! Hoppas att jag får förgylla många dagar av den. Vi hörs! Puss!

och föresten , Elin? Det finns ingen bättre spegel än en bästavän! Du är bäst glöm aldrig det!







Du är perfekt som du är! Ändra aldrig på dig för någon annans skull! Jag älskar dig!♥

(inlägg 699)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0