dumma data !

godmorgon på er ;)

min data kan just nu dö. jag vill inte ha den mer, den fungerar ju inte. tror ens inte detta  kommer bli ett inlägg förr till sist så bara stängs den av :O

aja, hoppas det snart blir bra.
nu ska jag fixa lite till innan skolan. idag ska vi spela brännboll tror jag ? haha.

igår så blev det inte så seriösa inlägg, haha. men måååånga inlägg blev det ju :P
idag kommer det nog inte heller bli så många inlägg.

igår kunde jag inte uppdatera för datan fungerade inte.
men jag red lite och det gick verkligenskit bra. han var hur fin som helst. duktig ponny ♥hihi.

och en annan sak, först så kommer pappa&min syster hem med en ben&jerry´s glass till mig och sen kommer mamma hem med ett par nya skor till mig. eller jag hade sagt vilka jag ville ha och visat henne och så, haha.
tack ♥

så igår åt jag ben&jerry´s glass till jag fick ont i magen.

och en tråkig sak :/ igår så skulle jag dammsuga innan jag gick ut i stallet. och då så delades vå dammsugare så jag fick den på min tå ! ni fattar inte hur ont  det gjorde, det började till och med blöda :(

men nu måste jag springa om jag ska hinna ixa med det sista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0