dagen ;)


jag vet att jag inte har  uppdatera så mycet idag. men skolan var skit bra idag.
hade ett matte prov och två andra lektioner sen hade vi inget mer. för sen skulle alla niorna spela fotboll/bränboll mot lärarna.
fotbollen vann niorna :D
 och i brännboll vet jag inte vem som vann för under den tiden stack vi hem till fanny för hon skulle hämta badkläder för hon skulle hänga med mig hem ;)
ja, så fanny hängde med mig hem. och på vägen hem  så säger jag såhär :

Jag: asså, kolla vad många möllor det är här :O
Fanny: elin, det är inga möllor, det är vindkraftverk !
Jag: ojj, det var så dem hette :S

hahaha, som vi skrattade sen asså !
sen så kom vi hem och då åt vi lite, sen gick vi ut och hoppade lite hinder för vi skulle bli varma och sen hoppa i poolen. hade även med oss kameran ut och fotade lite. bilder kommer snart ;)
sen så hoppade jag i poolen. sen gick vi upp och åt och sen åkte fanny hem.

ja, så har min dag varit.


'jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0