Blacky

Blacky ♥

blacky är den ända lilla a-ponny vi har kvar.
vi har haft han i 9 snart 10 år.
vi köpte honom till min syster, samtidigt som vi köpte blenda. blacky och blenda har alltid gått tillsammans.
så jag fick blenda&min syster blacky.
men blacky och jag har oxå riktigt många minnen ihop.
vi har hoppat 50 cm tillsammans :) hihi.
och blacky tycker livet leker. han går här hemma nu med attic och tycker det är riktigt skönt.
om jag har kompsar eller om jag har lite tid över så brukar jag löshoppa honom. och han älskar det. man tror inte att han kan springa så fort men gud vilken fart den lilla ponnyn har ändå.
han är en liten roligt ponny.
han smiter alltid när jag ska ta in honom. och han tycker det är lika roligt var gång. och det tycker jag med.  han ska alltid in i en annan hage eller så sticker han till maten. haha, liten busponny. men han är så go ändå.
han älskar att springa&äta.
blacky&attic är inte alltid så bra vänner.
blacky vill bestämma men det tycker inte attic att han ska. det slutar alltid med att attic bestämmer och blacky får gå åt sidan.
jag hade kunnat skriva jätte mycket till. men för att de inte ska bli drygt att läsa så blir det lite kortare. ni får kommentera om ni vill att jag ska skriva mer :)


min lilla sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0