vaknade precis

hehe, vaknade precis, riktigt härligt att få sova länge !
har inte gjort det nu under tiden jag har varit i falsterbo.

och sorry för dålig uppdatering igår.
först var jag i falsterbo sen så åkte jag till min morfar för han har fyllat år, så jag kunde inte uppdatera och alla sms-inlägg blir sååååå tråkiga.
det blir bara så tråkigt i bloggen om man ska göra sms-inlägg hela tiden. så det är därför det bara bli ett igår !

köpte att par nya tyglar, ny tröja & någon sån sak till glasmedlet som jag köpte ;) haha.

idag så ska jag kansketräffa mina kusiner. de är här nere och hälsar på. alltid lika kul ju !
och funderar på om jag och min syster ska sticka till stranden imorgon och bara ta det lugnt. härligt ! men vi får se hur det blir.

bilder kommer på det jag köpte i falsterbo någon gång under dagen.
tog även bilder när julia red :D

pusspuss


för exakt ett år sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0