Trött tjej

Hejsan allihopa. Har inte uppdaterat någonting idag, förlåt ! Men gick upp vid 9 sen så åkte jag med mamma till stan. Handlade lite nya saker, sen när vi skulle hem så åkte vi in om en hästaffär för jag skulle köpa lite nya saker. Har varit en riktigt bra dag :D Tack mamma för en jätte rolig dag <3 En gång i skolan tappade jag ett örhänge och jag gillade de örhänget jätte mycket. Och har letat jätte mycket efter ett och idag hittade jag ett likadant örhänge, jätte glad blev jag ! Sen köpte jag en ring också, tröjor, skor, jeans, shorts, och lite saker till håret, och lite till, blev jätte nöjd ! Sen köpte jag lite olika saker till attic också. Just nu Sitter jag och kollar på tv, men Ska gå och sova nu ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0