tävling

har varit jättedålig uppdatering idag.
men jag var och tävlade. gick inte alls bra :(
vi hade räknat ut att min klass skulle börja vid 12. min klass började typ 3 halv 4. och det regnade jtte mcycket. hela banan var bara vatten.
första klassen var vi ute, hoppade ens inte första hindret. på framhoppningen var han galen !  först var han jätte fin, sen så hoppade jag ett hinder oh efter så bara han sprang iväg och drog ner huvudet och kickade, haha så gjorde han så lite men sen gick det bra. på banan vet jag faktisskt inte vad som hände.
andra klassen var han mycket finare. kom till andra hidndret. han hoppade första hindret :D sen så stannade han, vet inte vad det var, han var jätte fin på fremhoppnignen.
menmen, vi tar nya tag till nästa tävling :D

just nu så sitter sandra bredvid mig ;) hon ska stanna här över natten :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0