snabbis.

blir ett snabbt inlägg nu.

kom typ precis hem från stan. var där med sandra. riktigt roligt hade vi. var ett tag sen vi träffades. var jätte skönt att få prata med henne ♥ tack för en underbar dag ! min mamma, syster och sandras mamma var också med ;)
köpte en tröja & saker så man kan designa egna skal till mobilen. svårt att förklara :P bilder kommer kanske redna ikväll !
om vi har tur så kanske datan kommer tillbaka idag, vilket jag hoppas på. men vi får se.

nu så ska jag gå ut och rida, sen så hoppas jag att när jag kommer in igen så ska datan vara hemma, men det är ju inte säkert.
kommer uppdatera så mycket jag kan ikväll.
och ja, om jag har tur så kommer datan och då kommer ni få bilder :D

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det går bra :)!

Skicka bilder när du är hemma så gör jag när jag ocks¨är det ;D

2011-07-19 @ 20:03:54
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0